Kenmerken van de organisatie

Kenmerken van de organisatie

Naast dat alles is beschreven in de beleidsdocumenten en het kwaliteitshandboek wil All Day M.O. zich streven om steeds scholing te bieden aan personeel. De ontwikkelingen in de zorg- en dienstverlening wordt telkens aangepast, hierdoor wordt er steeds meer kwalitatief gewerkt.

Veranderingen van Wetgeving in ons zorgstelsel, de uitvoering van Voorbehouden Handelingen, Medicatie en Medicatieveiligheid, je kunt er niet meer omheen en hiervoor is een opleidingsplan gemaakt die indien nodig toegepast gaat worden.

Een voorbeeld van de ontwikkelingen die voor dit opleidingsplan relevant kunnen zijn:

  • De reorganisatie van Wet- en Regelgeving;
  • nieuwe (technologische) medische ontwikkelingen;
  • veranderende klantenwensen;
  • nieuwe stijl van werken en/of van leidinggeven;
  • ons onderscheidend vermogen in de markt als All Day M.O.
  • concurrentie;
  • kwalificatie eisen gesteld aan personeel door veranderingen in wet- en regelgeving.
  • Het zorgvuldig rapporteren in het zorgleefplan
  • De meldcode Huiselijk Geweld
  • Klantgerichtheid, mantelzorg, zelfredzaamheid stimuleren en regie behouden van cliënten
  • Toenemende problematiek in de ouderenzorg

Wat willen we met opleidingen